دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

حساسیت» با آهنگسازی محسن چاوشی روانه بازار می‌شود


به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، «حساسیت» پس از آلبوم «شام آخر» دومین آلبوم رسمی ایمان قیاسی است که با تهیه‌کنندگی رامین بصیرت‌نیا تولید شده است. این اثر در هفته‌های پایانی اسفندماه روانه بازار خواهد شد.
... سعید شهروز، بابک مافی، کوشان حداد، شهاب رمضان و میلاد ترابی از جمله موزیسین‌هایی هستند که در این‌ آلبوم حضور دارند و برای قیاسی آهنگسازی و تنظیم کرده‌اند.
کلیه ترانه های این آلبوم نیز از سوی علی بحرینی سروده شده است.
«حساسیت» با قطعاتی در سبک‌های هاوس، ترنس و پاپ در طول دو سال تولید شده و دو قطعه آن نیز حذف شده است.
ایمان قیاسی در این باره گفت: زمان و حساسیت فراوانی برای این ‌آلبوم صرف شده و قطعا دوست دارم نتیجه خوبی هم از آن بگیرم. با توجه به حضور بزرگان معتقدم چیزی کم نگذاشته‌ام و تمام وقت و انرژی‌ام را برای آن صرف کرده‌ام. امیدوارم آلبوم در بازار شنیده شود و مخاطبان‌اش را راضی نگه دارد.
این خواننده درباره همکاری با محسن چاوشی نیز ابراز کرد: محسن چاوشی رفتارهای خاص خودش را دارد. خیلی خوش فکر و همیشه بهترین انتخاب‌ها را دارد. «ناسازگاری» را در فضایی ساخته که قطعا به سبک و صدای من متعلق است. او مثل همیشه به خوبی توانست بهترین انتخاب را داشته باشد.

قياسى در پایان اظهار داشت: «به نظر خودم كار بسيار خوب شده است و حتماً مخاطبان را سورپرايز مى‏كند. چاوشى تبحر خاصى در توليد كارهاى ماندگار دارد و اين قطعه اولين كار چاوشى براى خواننده ديگرى است كه قرار است به صورت رسمى روانه بازار شود. ترانه‏هاى تمامى قطعات اين اثر را على بحرينى سروده است. اميدوارم اين تأخير 3 ساله را بتوانم با اين آلبوم جبران كنم و بتوانم دل مخاطب را به دست آورم.»

لازم به ذكر است كه ساخت ملودي و تنظيم قطعه «ناسازگار» در اين آلبوم بر عهده محسن چاوشي بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: شنبه 15 بهمن 1390برچسب: حساسیت» با آهنگسازی محسن چاوشی روانه بازار می‌شود , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM